Relatiebemiddelingsburo?

• Natalia

Waarom?

Financiele overwegingen en alles wat daarmee samenhangt of samenvalt

Alhoewel van de arrogantie en pretentie van de Nederlandse man word je ook niet vrolijk

• anneke

Waarom zoeken al die mannen toch een vrouw in een Oostblokland ?

Er lopen in Nederland genoeg alleenstaande vrouwen rond die ook op zoek

zijn naar een man (ik ben al voorzien hoor).

Kijk maar eens naar de tv “Boer zoekt vrouw”

Ik kan alleen maar zeggen: wees voorzichtig. Ik ken een aantal mannen

die belazerd zijn door een vrouw uit het oostblok.

Dit gebeurt natuurlijk ook door Nederlanders onderling, maar als je een vrouw

uit het oostblok hebt gehaald, kan het je al je geld kosten.

• Natalia

Nou belazerd worden?

Ik denk het niet, met alle respect, maar als je als man op leeftijd zonder enige moeite de mooiste vrouwen aan de haak kunt slaan Gaat er dan geen lichtje branden.?

Ik denk dat vele ouwe snoeperts gewoon belazerd willen worden!

Ik heb dan ook geen medelijden met deze gedupeerden.

• Piet

Hallo Natalie,

Als je zo door gaat zit binnekort zelf ook zonder??Natalia schreef:

>

> Nou belazerd worden?

>

> Ik denk het niet, met alle respect, maar als je als man op

> leeftijd zonder enige moeite de mooiste vrouwen aan de haak

> kunt slaan Gaat er dan geen lichtje branden.?

>

> Ik denk dat vele ouwe snoeperts gewoon belazerd willen worden!

> Ik heb dan ook geen medelijden met deze gedupeerden.

• Kees H

Belazerd worden, dat maakt echt niet uit of ze uit het oostblok of uit Nederland komen, het komt bij beide voor. Bij vele is het om het geld of een beter leven te doen. Meschien nog wel meer bij Nederlandse vrouwen dan bij oostblok vrouwen. Ik ben 45 en al heel wat meegemaakt op dit gebied en heb nog steeds mijn euri's bij elkaar kunnen houden. Wat betreft het programma “boer zoekt vrouw”, duidelijk voorbeeld want boeren hebben meestal wel geld , dus ………………………

• willy

ik ben pas nog in kiev geweest en die vrouwen daar gaan echt niet zo maar

mee want kiev is niet zo slecht

• Natalia

Willy, je moet natuurlijk wel je charmes in de strijd gooien. Een vrouw wil graag veroverd worden. Geef haar een drankje, een lekker etentje, een paar harde euro's.

Succes verzekerd!

• Peter

Wees gewoon jezelf. Als je echt op zoek gaat kom je de ware toch niet tegen. Ik heb nu sinds december contact met lieve vrouw uit Lugansk en we hebben net samen 9 heerlijke dagen samen gehad in Kiev. Ons contact is puur toevallig ontstaan en ik ben ervan overtuigd dat hieruit de mooiste/beste relaties voortkomen. Je kan ook via datingsites contact proberen te leggen, maar de kans dat je een scammer treft is dan ook groter (denk ik). Wanneer je via een datingsite contact legt, dan kan ik alleen maar zeggen, probeer zoveel mogelijk eerlijk te zijn en zoveel mogelijk van de ander te weten te komen. Stuur nooit of te nimmer geld. Wanneer jullie dan beiden het gevoel hebt dat jullie een match zijn, probeer dan zo snel mogelijk elkaar te ontmoeten.

PS. Zo denk ik erover en dit hoeft niet de mening van anderen te zijn. :-)

• j. Bolderdijk

Ik heb er ook eentje via Bride.ru uit de Ukraine. We zijn nu alweer bijna 4 jaar samen en het bevalt me best. Zelf ben ik vaak naar de Ukraine afgereist om haar te bezoeken en op 26 december 2002 maar getrouwd daar.