weet iemand een site waar ik tekst van het Nederlands naar het Oekrains kan vertalen???????
alvast bedankt,
groetjes Marlies & Meta
Hallo lieve Natalja,mama woont in een huis voor demente mensen. Ze deelt een kamer met nog een andere vrouw die ook dement is. Na mijn werk ga ik naar mijn vader, die al de voordeur open heeft staan en klaar zit op de trap zodat als hij mij ziet langs rijden meteen aan komt lopen. Hij neemt altijd een zakje met fruit en een stuk cake mee.Wanneer we bij mama zijn dan is ze net klaar met avond eten en is ze in de algemene woonkamer. In dit verpleeghuis wonen 22 ouderen.Ik begroet haar en haar ogen ligten op en we zoenen elkaar. Ik rijd de rolstoel naar haar kamer, waar mijn vader al naar toe is gegaan met de tillift.Vanuit de rolstoel til ik haar op met de tillift op het toilet.Mama is links verlamd sinds eind vorig jaar.Daarna rijden we haar naar buiten en gaan we tegenover haar afdeling in of buiten bij een restaurant zitten. We geven haar het fruit, eten cake en drinken kofffie.Om 18.30 uur gaan we weer terug naar haar afdeling. Ik maak haar klaar voor de nacht en we leggen haar in bed. Mijn vader is onder tussen al erg moe en ik rijd hem naar huis.Als ik dit vertaalt en verstuurt krijg zal ik je regelmatig op de hoogt houden van ons leven. Heel veel lief en kussen van ons. Nellie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?