Elite troepen aangekomen op Borispol gestuurd door Moskau

• Willem

Vandaag zijn op Borispol (Kiev) Russische elite troepen aangekomen om “te helpen”!!!

Hoezo Oekraine moet zichzelf helpen, dit noemt Poetin dus “geen inmenging” in binnenlandse aangelegenheden?????

Laat Poetin zich met zijn eigen land bezig houden, en laat de corruptie nu eindelijk eens een halt worden toe geroepen, het begint al als je net maar op de grens staat, daar is de staat al “verrot”

Het is een mooi land, mensen zijn voorkomend en vriendelijk, en Joesjtsjenko wil zich naar het Westen wenden, om zijn land, zijn landgenoten een kans te bieden op een beter leven, weg van het juk van Oom Poetin en Koetsma's vrienden.

Balkenende moet zelf na de Oekraine en nu voor eens en altijd duidelijk maken, dat Nog Nederland, nog de EU accoord gaan met deze fraude, men moet de huidige Oekrainse regering duidelijk maken, dat ze geen bestaansrecht hebben als men zo doorgaat. Laat Jan-Peter de druk maar eens op de ketel zetten.

Kan me voorstellen nu Poetin's elite troepen in Kiev zijn, wat er binnen korte tijd gebeurt aldaar, zeker dezelfde elite troepen die in Beslan waren, en het theater in Moskau.

Ook wij op dit prikbord moeten van ons laten horen, ook wij moeten onze partners, en familie en vrienden in de Oekraine NU en SNEL gaan helpen!!!

Dit hoeft niet een compleet land te verscheuren, maar met 2.8 miljoen vervalsingen aan de macht komen……….Janoekovitsj OPROTTEN!!!!!!!

• jeroen

Ik ben ook bang dat ze vanuit moskou de russen in oekraine oproepen om niet mee op te doen met deze opstand.Dit gebeurd al maar ze zullen leugens voor houden om zo te zorgen dat de russen in oekraine niet voor het westen kiezen.De propaganda machine moet gestopt worden.dit kan alleen maar door zuivere berichtgeving door middel van tv en radio maar ja die is in handen van deze corrupte regering

• Hans

We moeten niet vergeten dat de VS en de EU alle belang hebben bij een Westers gezinde president. Dus de propoganda komt van twee kanten. Vrijwel het gehele oosters deel van Oekraine is Russisch gezind, als we dat nu leuk vinden of niet.

Speculatie's zwepen de kritieke toestand alleen maar op met een mogelijk burgeroorlog als gevolg met veel doden.

• jeroen

Alleen al als ik poetin hoor praten word al ik kwaad.De man die poetin steunt is toch geen voorbeeld voor een volk.Terug in de cel met hem.Het maar goed dat het westen voor de mensen daar op komt.Deze regering heeft het liefste wat er ook in wit rusland gebeurt isolatie van het land en zelfverrijking.Sorry hoor moest er even uit gelukkig kunnen wij hier open en eerlijk praten zonder dat je denkt voor de gek te worden gehouden.

• John

Inderdaad hoe kan iemand met een verleden als “Bajesklant” nu opeens Minister-President worden. De hele wereld kan dan zo'n land toch niet meer serieus nemen.

Documenten over het verleden van Janoekovitsj zijn “opeens” verdwenen!

Zelfverrijking staan inderdaad voorop, en als we alleen al naar het gezicht van Joesjtsjenko kijken, en horen over een Toxische Dioxine vergiftiging dan zegt dit meer dan woorden, hij is al door zijn westerse kant door de Oekrainse regering vergiftigd, en ik denk niet dat ze zullen stoppen tot ze hem monddood hebben gemaakt. En Poetin heeft weer een tijdje geen doden gezien, en wat volgt……..Heeee de Oekraine, leuk tijd verdrijf voor mijn elite troepen, kunnen ze wat praktijk lessen nemen, op de kosten van Koetsma.

Dit kan en mag gewoon niet waar worden. We kennen de expertise van deze elite troepen, en hun hang na bloed!

Zou misschien goed zijn om een virus op alle Oekrainse regerings mailboxen te gooien,zodat ook daar de Oranje revolutie duidelijk voelbaar wordt, misschien met foto van Joesjtsjenko van vroeger. Ook vanuit Nederland moeten we de fraudeleuze regering laten voelen hoe wij erover denken in Europa. Hoe meer druk hoe beter!

• john

heb wat vragen !!!!!

WAAR IS KOETSJMA

is op vakantie “”“ ja t is echt waar ”“”“”

heeft zijn plicht gedaan !!! denkt ie

heeft iemand iets gehoord over hem ????

• Peter

Wees gerust, sinds gisteren avond trekken de omroepen zich niets meer aan van de opgelegde censuur en zenden vanaf Kiev “echte” beelden uit zodat heel Oekraine kan zien hoe het er toegaat in Kiev.

• Vincent

Zal wel met zijn bange kont in zijn Dastja op de Krim zitten!

Lekker veilig ver weg,Maar hij zou toch bij de onderhandelingen zijn waar hij ook de Poolse President en die van Litouwen voor had uitgenodigd???