uitnodigen Oekrainse vriendin

• Gerhard Sterken

Ik wil graag mijn vriendin uit Kharkov uitnodigen om naar Nederland te komen. Ik heb inmiddels gemerkt dat dat geen eenvoudige zaak is. Zijn er organisaties die daar behulpzaam bij kunnen zijn?

• piet

www.eurocult.nl

• J. Bolderdijk

Gaat het om een kort bezoek of voor altijd.

Meeste gegevens staan op de site van de I.N.D.

• Sjef

Hoi Gerhard,

Ik ben ook bezig om mijn vriendin hier te krijgen en met wat hulp van IND, moet het gaan lukken. Via de IND kun je aan een positief advies komen, die je weer kan helpen bij de visumaanvraag in Kiev. Al met al is het een hoop gedoe en het kost klauwen met geld, maar ik vind het toch echt de moeite waard. Succes Sjef

• Gerhard Sterken

Hallo Sjef,

Kun je me wat meer vertellen over de IND? Je hebt gelijk het kost veel geld maar is zeker de moeite waard.

Groeten Gerhard

• Sjef

Hoi Gerhard,

Nee, ik weet ook nog niet zo veel. Ik ben nog van alles aan het uitpluizen, maar ik wil je later wel wat bevindingen met je delen als ik zover ben.

Groetjes Sjef

• Bart

Op de wallen heb je zat Oekraiense wijven. Vraag hen advies hoe ze het voor elkaar kregen.

• steven

Lekker hoor hoe je over Oekrainse vrouwen praat, prettig gezelschap ben jij!

Dit soort onzin spui je maar ergens anders, in die stink grachten in Amsterdam bijvoorbeeld!.

Bart schreef:

>

> Op de wallen heb je zat Oekraiense wijven. Vraag hen advies

> hoe ze het voor elkaar kregen.

• Bart

Ik vind ze ook lekker ja.