enkeltje lvov

• odie

wat is de beste vlucht naar lvov van amsterdam?

wie gaat er de komende week en weet er alles van?

gr. odie ps spoed!

• Frank

beste vlucht is niet vanaf amsterdam, maar vanaf brussel, ‘s morgens vertrekken met LOT, overstappen in Warschau en ’s middags in Lvov.odie schreef:

>

> wat is de beste vlucht naar lvov van amsterdam?

> wie gaat er de komende week en weet er alles van?

> gr. odie ps spoed!

• odie

veel dank voor info. tot later.

odie

• Peter

Odie,

Je kan ook met de bus gaan. Eurolines vertrekt wekelijks naar Lvov. Het is ongeveer 26 uur karren, maar daar steek je behoorlijk wat euries mee in je zak. Ik ga 9 oktober en betaal voor een retourtje 153 Euro.

M.vr.gr.

Peter.

• J. Bolderdijk

Wist niet dat Eurolines daar ook kwam. Vorige keer kon ik niet verder dan Lublin in Polen. Dus de trein maar gepakt en terug met de bus vanwege de vele bagage, Was zaterdag om 16:00 vertrokken en maandagmorgen om 03.00 in Almere

• Peter

De route gaat tot aan Kiev. Plaarsen die in de Ukraine worden aangedaan zijn:

- Lviv

- Rivne

- Jytomyr

- Kiev

Diverse opstapplaatsen in Nederland, Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Arnhem en Breda.

M.vr.gr.

Peter.

• odie

vorige week een vriend naar schiphol gebracht,het kan altijd

beter lees goedkoper maar hij kon door ziekte niet met

een busje hobbelen. nu om 10 u vliegen en om 4 u dessmiddags

in lvov. mijn volgende ticket moet wel goedkoper want de reiziger

moet eerst een half jaar werken! daarom mijn “'onderwerp”'.

hg. odie.

• Carolien

Goedkoop en redelijk snel is het volgende alternatief:

Koop een Sky Europe vliegticket (via het web) naar Krakau en ga van daar met een snelle trein naar Lviv. Is alletwee spotgoedkoop en gaat sneller dan de hele reis met trein of bus.

• Sjef

Hoi Carolien,

Heb jij iets meer informatie over die snelle trein?

Ik zou er graag gebruik van willen maken!

Groetjes Sjef

• Carolien

Beste Sjef,

Zoek op www.pkp.pl, de site van de Poolse spoorwegen. De trein is niet echt supersnel (7 uur), maar de verbinding is heel goed. Het Sky Europe vliegtuig vertrekt s' ochtends uit Amsterdam, en dan kun je heel goed de trein van plm. 2 uur uit Krakau halen, zit je ‘s avonds in Lvov. Terug kun je ’s ochtends met de trein vanuit Lvov vertrekken, vanuit Krakau vertrekt het vliegtuig tweede helft van de middag naar Amsterdam.

Je bent in beide gevallen dezelfde dag over, voor heel weinig geld.

Carolien