treinreservaties in Ukraine

• erwins

HOi,

ik ga begin augustus naar de Ukraine met het vliegtuig en wil vauit Kiev naar de krim reizen per trein. Nu kreeg ik een mailtje van het reisbureau waar ik de trein en hotelreservering gedaan heb dat treinen naar het zuiden overvol zitten. HELP! Heeft een van jullie lezers nog een slimme suggestie??

alvast dank

Erwin

• jeroen

Je kunt proberen om via www.hotelsukraine.com aan treinkaartjes te komen of via www.oekraine.be zij kunnen ook aan treinkaartjes komen!Je kunt ook met de bus reizen vanaf kiev www.autolux.com.ua

succes!

• Erwins

Dankjewel voor je advies. had tickets geboekt via hotelsukraine. zij kunnen me dus niet helpen. iemand nog opties? Heeft het zin gewoon naar het station te gaan in Kiev op de dag van vertrek?

• jeroen

Heb je het geprobeerd al via de site van de infobank oekraine?Als je geld hebt kom je altijd wel aan een kaartje maar ja 100%zekerheid heb je niet.

• jeroen

Je kunt ook gewoon doorvliegen naar Simferopol dan ben je al een heel eind en neemt ook niet zoveel tijd in beslag.

www.vliegwinkel.nl

• Erwins

dankjewel Jeroen. Ik heb inderdaad ticket geboekt via www.aerosvit.ca lokale maatschappij. Vliegt voor 65 euro naar de Krim. Zijn goede tickets. je kunt ze tot kort voor vertrekt boeken en geboekt ook nog cancellen wijzigen.

Ook nog van mijn contact in Ukraine wat andere treinen opgekregen. Dus gewoon proberen en dan lukt het wel.