mini busjes

• Weslee

Aloha,

Kan iemand me misschien meer info geven over mini busjes naar Oekraine? Ik ben erg benieuwd waar ik dat kan regelen etc. Lijkt me een mooie ervaring zon eind met de bus en als je dan comfortabel zit is het geen probleem.

Ervaring zijn ook welkom.

Bvd. Weslee.

• john

hi weslee

mini busjes vertrekken bijna dagelijks vanuit nederland naar de oekraine ( kiev )

als je mee wl met deze minibus moet je bellen naar kiev of naar de chauffeur van mini busje dat een nederlands telefoon nummer heeft.

busdienst rijd vanaf elke grote plaats in nederland, waar je word opgehaald naar de oekraine via warschau

meestal word het e.e.a. geregeld door `n bekende of vriendin van de betrokkende vanuit de oekraine, die je het telefoon nummer van de chauffeur doorgeeft, en wanneer je ongeveer word opgehaald..

• Peter

Heb een keer een oude computer met zo'n busje meegestuurd naar Kiev. Ging perfect. Je kan bellen naar een winkel in Amersfoort met de naam Tsaar Peter. Via hun heb ik een telefoonnummer van het kantoor in Kiev gekregen om van daaruit alles te regelen. Ik denk dat deze mensen je wel meer info kunnen geven en een busreis voor je kunnen regelen.

Groet Peter

• Peter

Dit is het nummer 033-4616398

• Yura

Misschien handig om te weten: de winkel is helaas opgedoekt.

• Weslee

Aloha,

Sorry dat mijn reactie zolang duurde, had wat kleine troubles met de computer. Bedankt voor alle info alleen jammer van die winkel dus. Er zullen toch wel meer busjes zijn en wat zijn de kosten ongeveer?

Bvd. Weslee

• Yura

Reken op ca. 100 Euro voor een ENKELE reis. Een in sommige gevallen groot voordeel: er wordt niet moeilijk gedaan over veel bagage. Zie oude berichten hieromtrent op dit prikbord. Ca. 12 tot 15 geleden gepost.

• Nicolas

Hallo

komen de busjes ook in Belgie ????

• Nicolas

hallo

waar kan ik meer info krijgen ???

• john

nicolas

wat wil je weten of wat heb je nodig betreft mini busdienst

als je echt hiervan gebruik wil maken wil ik het voor je regelen

heb wel je reisplanning nodig, en je opstap plaats

hou er rekening mee dat de chauffeur`s

geen of weinig talen spreken

meestal is het wel zo, dat iemand die oekrains is er bij zit als passagier die wel en taal spreekt

groetjes

john