Mijn vriendin is al vier weken met de fiets onderweg uit Kiev, ze vraagt steeds om geld te sturen, wat moet ik doen?
Aan de hand van de plaatsen waar je geld naar toe moet sturen weet je toch waar ze is en dan weet je toch ook dat ze de waarheid spreekt. Waarom rijdt je haar niet tegemoet en dan wel met de auto maar niet met de fiets. Was dit een soort prestatie tocht voor haar? Of puur uit besparing van kosten. als ze jouw kan bereiken om, om geld te vragen dan kun je haar toch ook bereiken.
Meschien kan je iets duidelijker zijn. Jij vraagt wat je moet doen. Hebben jullie steeds contact nu ze onderweg is ? Als je weet waar je het geld naar toe moet sturen weet je toch of ze zich verplaatst. En aangezien als ze al vier weken onderweg is zal ze al een heel dicht bij je in de buurt zijn. Het is niet een alledaagse gebeurtenis om even met de fiets naar hier te komen. Ik weet natuurlijk verder niets. Kijk als je nu je geld naar Kiev moet sturen is het wel duidelijk dat ze je in de maling neemt natuurlijk. Als je niet meer verteld kan ik het ook niet beoordelen natuurlijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?