fiets

• sjoerd

Mijn vriendin is al vier weken met de fiets onderweg uit Kiev, ze vraagt steeds om geld te sturen, wat moet ik doen?

• john

zeggen dat ze een beetje door moet fietsen

• KeesH

Ik weet niet welke kant ze is opgefiets, maar als ze deze kant gekozen heeft zal ze wel zo aankomen, kan je het geld zo geven

• Weslee

Met de fiets?? Ik wil niet nieuwsgierig overkomen maar, ken je haar al langer? Het is wel bijzonder toch met de fiets vanaf Kiev naar Nederland??

Mvg. Weslee.

• john

kunnen we niet een inzamelings aktie opzetten om sjoerd en zijn vriendin te helpen ?

• Gerben

Aan de hand van de plaatsen waar je geld naar toe moet sturen weet je toch waar ze is en dan weet je toch ook dat ze de waarheid spreekt. Waarom rijdt je haar niet tegemoet en dan wel met de auto maar niet met de fiets. Was dit een soort prestatie tocht voor haar? Of puur uit besparing van kosten. als ze jouw kan bereiken om, om geld te vragen dan kun je haar toch ook bereiken.

• gunther

helpen ? ja met een nieuwe fiets zeker

• Sjoerd

Volgens mij nemen jullie mij niet serieus, vandaag heeft ze weer om geld gevraagd!

• KeesH

Meschien kan je iets duidelijker zijn. Jij vraagt wat je moet doen. Hebben jullie steeds contact nu ze onderweg is ? Als je weet waar je het geld naar toe moet sturen weet je toch of ze zich verplaatst. En aangezien als ze al vier weken onderweg is zal ze al een heel dicht bij je in de buurt zijn. Het is niet een alledaagse gebeurtenis om even met de fiets naar hier te komen. Ik weet natuurlijk verder niets. Kijk als je nu je geld naar Kiev moet sturen is het wel duidelijk dat ze je in de maling neemt natuurlijk. Als je niet meer verteld kan ik het ook niet beoordelen natuurlijk.

• Gerben

Ik dacht dat ik met een soort gelijk antwoord toch ook heel serieus was geweest. Je moet inderdaad toch weten waar ze is en dus ook weten dat ze serieus onderweg is, aan de hand daarvan kun je dus ook weten wat je moet doen. je kunt haar toch tegemoet rijden en ophalen.