Hoi,
Graag zou ik in contact willen komen met Nederlanders die in Kharkov verblijven of er af en toe komen. momenteel woon ik er. Peter
Wil deze zomer naar kharkov ik heb 4 jaar geleden mensen uit deze stad ontmoet en beniewd hoe het leven daar is en hoe ze leven.Het lijkt me leuk om via www.karl.aegee.org/su deze stad te verkennen .Peter misschien weet jij meer van deze universiteit of heeft iemand anders wel eens op deze manier zijn verblijf daar gehad.Heb je internet thuis ?En je kunt toch maximaal 3 maand verblijven in oekraine?Wat studeer en spreek je russisch?
groeten jeroen
Ben benieuwd wat je opvalt aan de manier van leven andere gewoontes hoe ze denken over een iemand uit het westen .Als je wilt kun je misschien daar iets over vertellen zo hou je dit prikpagina levendig en kom ik of iemand anders iets te weten over land zelf en gaat het niet altijd over visums of vervoer kwesties.Dit is natuurlijk niet alleen tegen jouw gericht.Ik ben nog nooit in de oekraine geweest maar ben in een andere land met hun opgetrokken heb daardoor veel sympathie van hun manier van doen gekregen. groeten jeroen
jeroen schreef:
>
> Ben benieuwd wat je opvalt aan de manier van leven andere
> gewoontes hoe ze denken over een iemand uit het westen .Als
> je wilt kun je misschien daar iets over vertellen zo hou je
> dit prikpagina levendig en kom ik of iemand anders iets te
> weten over land zelf en gaat het niet altijd over visums of
> vervoer kwesties.Dit is natuurlijk niet alleen tegen jouw
> gericht.Ik ben nog nooit in de oekraine geweest maar ben in
> een andere land met hun opgetrokken heb daardoor veel
> sympathie van hun manier van doen gekregen.
Als je eens belevenissen van Nederlanders wil lezen in Oekraine, dan kan je aanraden om deze verhalen eens te gaan lezen:
http://www.oekraine.org/deelnemers/bericht.html
Onder de titel ‘Bericht Uit Oekraine’ worden deze ervaringen gepubliceerd. We hopen binnenkort weer nieuwe bijdragen te krijgen. Indien er hier mensen zijn die ook zo over hun avonturen en belevenissen in Oekraine verslag willen doen, laat ons dat dan even weten. We helpen je er graag bij.
groeten,
Armand,
namens het webteam achter www.oekraine.org, te bereiken via webteam@oekraine.org
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?