busreis naar oekraine

• rob

Wie heeft ervaring met busreizen naar de oekraine?Bij aankomst in Kiev wat kan je daar verwachten als je wilt doorreizen.Ik weet dat het lang duurt maar het het is 2x keer zo goedkoop.Ik heb al bij eurolines op hun site gekeken.tips zijn welkom.Wie heeft heeft wel eens gebruik gemaakt van www.autolux.com.ua hun site zit er goed uit maar dat zegt natuurlijk niet alles.Vanaf kiev kun je perfect doorreizen en voor weinig geld ben je op de plaats van bestemming.

• KeesH

Hoi Rob ,

Ik heb geen ervaring met reizen per bus.Maar wat jij zegt dat het 2 x zo goedkoop is kan ik niet met jou delen. Ik vlieg regelmatig naar Kiev en betaal gemiddeld

€ 300,- voor een retourtje all in. Een busreis(of busje) kost gem €120,- enkel. Ik vind het voordeel niet opwegen tegen de reistijd.

Wat betreft autolux, waneer ik naar de prijs kijk om met de bus naar Simferopol te reizen komt dit op $110,- enkel. Waneer ik met het vliegtuig ga kost het mij gemiddeld €110,- retour. Ik zie er geen groot voordeel in maar dit is natuurlijk mijn mening.

groeten, Kees H.

• KeesH

Voorbeeldje: Amsterdam / Kiev retour KLM €247,- (tijdelijke aanbieding)

• rob

retourtje met de bus 183 euro voor boven 26 jaar 195 euro =eurolines

Busverbinding in oekraine, de prijzen zijn in grivna's wordt wel wat goedkoper als jij zegt.

• KeesH

Sorry, misverstand van mijn kant.Dan is het wel aantrekkelijk als je niet naar de reistijd kijkt, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

• rob

Als ik alleen reis zie ik er toch een beetje tegen op hoe ik me moet redden op een onbekend vliegveld(kiev)vervolgens moet je weer naar het centaal station van kiev om je reis te te vervolgen.Ik spreek geen russisch en met de bus heb ik het idee veiliger te zijn en een betere aansluiting heb.

• Kees

Het vliegveld Borispol is een klein vliegveld. Van geen kanten te vergelijken met bv Schiphol. Het wijst zich vanzelf.