vraag

• Pieter

Hallo mensen,

Hoelang kan het duren voordat een brief vanuit Nederland op de plaats van

bestemming is gearriveerd in Oekraine?

• Fred

Hallo,

Uit eigen ervaring kan ik zeggen,gewoonlijk een dag of tien met uitschieters naar twee weken.

• KeesH

Hoi Pieter,

Mijn ervaring is varierend van 5 tot 10 dagen, Dit is dan in het uiterste zuiden van Okraïne.Ik stuur meestal twee maal per week post naar Okraïne. Alle post van buiten Oekraïne komt meestal binnen in Kiev en word van daaruit verdeeld dus hoe dichter bij Kiev hoe eerder de post op besteming is. Elke dag gaat de post vanuit Nederland naar Kiev met het vliegtuig, dus de vertraging zit in Okraïne.

Groeten, Kees.

• Peter

Normale post is er bijna altijd in 6 werkdagen (Kiev). Pakketjes is geen pijl op te trekken.Mijn ervaring is dat dit varieerd tussen 8 werkdagen en helemaal geen aankomst. Dit is mij nu al 2 keer overkomen. Mijn kerstpakket zal wel bij de postbode terecht zijn gekomen.Het scheelt volgens mij wel als je het adres op een etiket print in het cyrillische schrift. Vraag of ze een mailtje kunnen sturen met het adres, dan kun je dit zo op een sticker printen.Succes

Peter

• jeroen

Ik had laast aangetekend iets gestuurd naar Kharkov deed er 3 week over volgens mij vond de postbode de cd niet leuk.1 op de vier keer kwam mijn pakketje niet aan.Ik heb ook wel eens een cd gestuurd niet aangetekend kwam wel aan.En vakantie kaarten kwamen bij haar altijd aan maar ja daar valt ook weinig uit te halen.Het duurt meestal 10 dagen voordat ze mijn post kreeg.

• KeesH

Heb meerdere maalen paketjes met videobanden,cd's en dergelijke en zijn allemaal aangekomen binnen 10 dagen. Ik gebruik alleen maar Russische tekst op al mijn poststukken, ik weet niet of het wat uitmaakt want ze zien toch well aande stempel waar het vandaan komt.

• Steluta

test