zelf Visum Aanvragen voor Vriendin

• Herman

Hallo beste Prikkers

ik ben al een paar keer naar de Ukraine geweest

en me vriendin is ook al een keer hier in nederland geweest, maar ik heb dat al die keren laten regelen visum en alles door Euro cult.

maar dat gaat elke keer een hoop geld kosten,

nu lijk het me dan ook beter om het zelf maar te gaan regelen.

het is namelijk dan de bedoeling dat me vriendin weer deze zomer naar nederland komt, maar nu wil ik dan voor haar de visum regelen het vliegtuig en de trein kan ze wel vanuit Donetsk zelf regelen, dat is ook wel stukken goedkoper, Maar voor de visum weet ik nog niet helemaal hoe ik dat moet gaan regelen, ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen want het scheelt wel een hoop geld of je dat zelf regelt of laat regelen.

maar ik weet ook niet de duur van de visum , ik bedoel dat het niet zolang duurt voordat alles goed rond is.

alles wordt heel goed geregelt bij Euro cult maar het kost ook wel een hoop geld elke keer.

Alvast heel vriendelijk dank voor jullie hulp!!!!

Groetjes van Herman…….

• Ikke

Zie www.ind.nl voor meer informatie

• kees

Zelf visum aanvragen betekend dat ze zelf naar Kiev moet naar de Ned. ambassade. Dit geeft waarschijnlijk weer een hoop reiskosten(vliegtuig) en tijd(trein). Het visum self kost rond de dertig euro, is afhankelijk van dollar koers.

• ben

Hoeveel kost dat bij eurocult en wat voor papieren moet je zelf inleveren graag wat meer uitleg hier over.

• Bram

Heb weinig tijd nu..

Heb dit ook bij Eurocult laten doen..mijn vriendin komt binnenkort weer naar Nederland en regel het nu ook zelf..dat is veel goedkoper!!

• Herman

Hiiiiiiiiiiiii Bram

ik weet dat je nu weining tijd heb

maar ik hoop dat je me snel laat weten hoe jij dan alles zelf heeft geregeld, en wat het dan scheelt vergeleken met Eurocult Bram.

ik hoop dan snel van je te horen, alvast vriendelijk dank….

Groetjes van Herman……………..

• Bram

Vertel het vanavond wel..druk druk druk..

• john

hoi Herman

als je wil kan ik je helpen om je vriendin naar nederland te laten overkomen, het kan op diverse manieren, maar het goedkoopste is wel met n mini busje wat dagelijks vertrekt vanuit kiev naar nederland, of het moet zijn dat je ze extra luxe wilt laten reizen d.m.v. een vliegticket

vliegen = 400.- euro

mini bus = 200.- euro

betreft het visum

je vriendin kan het beste naar kiev gaan,om het visum bij de nederlandse ambassade aan te vragen, e.e.a. duurt tegenwoordig 1 dag, d.w.z. `s`morgens aanvragen / `s middags tussen 16.00 en 16.30 ophalen.

rest me alleen nog de vraag of je ze voor altijd of voor een korte vakantie naar nederland wil laten overkomen ?

als je wil dat ik het voor je verzorg geef me dan je mail adres en kan ik je buiten dit prikbord om verder van dienst zijn.

groetjes

john

• Herman

Hallo Bram

ik zie dat je nog steeds geen tijd heeft gehad om alles te vertellen, maak niet uit Bram, ik wacht er wel op, Ik ben in Iedergeval allanf blij dat je me wilt helpen, Omdat ik het niet meer via Euro cult wilt laten regelen,, dat gaat me steeds een hoop geld kosten.

Waar kom jou veiendin dan vandaan uit de Oekraine Bram?

de Mijne Komt uit Donetsk, en ik ben er deze winter 3 weken geweest.

Maar nu wil ik het zelf allemaal gaan regelen, en zij kan wel voor de vliegticket zorgen en de trein ticket,

Bram ik hoop dat je me dan snel kunt helpen hiermee

Alvast vriendelijk dank………..

Groetjes van Herman……….

• odie

hallo,ik hoor maar steeds dat bijna niemand oekr. kan verlaten behalve als er vermogens moeten worden betaald voor een visum voor 14 dagen!!!

als het nou zo makkelijk is als u zegt wilt u mij dan alstublieft uitleggen wat ik moet doen om mijn vriendin voor langere tijd naar ned. te halen

wat zijn de eisen op dit moment?

waar moet ik aan voldoen, voor een visum gaan of beter een MVV procedure

starten?

volgens mijn info zijn de eisen bijna gelijk,is dit zo?

wat word er van haar verlangd want uit al deze prik verhalen en in allerlei "'oekraine

forums'' doen de gekste verhalen de ronde en word niet met twee maten gemeten

maar met wel tien!

ik zou graag wat duidelijkheid willen voordat ik naar oekraine afreis en aldaar mij in het diepe waag.

ik ben niet bang of wanhopig maar ik wil haar heel graag hierheen halen.

maar wel op een verantwoorde manier!

hartelijk dank voor informatie, gr. odie.