Ik ga in februari voor een jaar naar kharkov om te studeren, heeft iemand een tip of ervaring welke reisverzekering het beste is om hiervoor tegebruiken
Delt Lloyd.
Je hebt nodig reisverzekering, WA-verzekering en een reiskosten verzekering, voor dit laatste is het goed contact op te nemen met je ziektekostenverzekeraar/ziekenfonds, om te kijken hoe lang ze maximaal verzekeren bij vertrek naar het buitenland. Zit onderling verschil in.
Overigens ook niet iedere reisverzekering dekt een verblijf van een jaar.
Zaak om goed te informeren.
Ik lees dit bericht net van je en heb een vraag aan je.
Ken jij de stichting Platform Samenwerking Nederland - Oekraine? Ik ben hier bestuurslid van humanitaire zaken.
Wij hebben een website en het zal leuk zijn als jij eens per X aantal weken een mailtje stuurt naar deze site van je ondervindingen! wij hebben dat nu van 2 mensen in de afgelopen tijd gehad en men vond dit hartstikke leuk!
kijk op www.oekraine.org
Ik hoop snel van je te hoeren!
Wat ga je precies doen daar, hoe ben je in Oekraine terecht gekomen en vind je het leuk om nu al met mensen in Kharkov te mailen? Ik zelf help o.a. de jeugd gevangenis daar, misschien vind jij het interessant om daar contact te leggen? Beja Kluiters-Albers
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?