Kiev met Ukrain Int.

• Ron

Hallo, ik wil naar Kiev vliegen met Ukrain International omdat deze rechtstreeks vliegt. Andere maken een tussenstop. Heeft iemand ervaring met deze maatschappij en heb ik een visum nodig?

• marco

Ukrain International werkt samen met KLM op deze route. Dus met service zit het wel goed… Gewoon 2.5 uur zitten en je bent er…. Ja, voor de oekraine heb je een visum nodig.

Succes.

Marco

• Armand

Ron schreef:

>

> Hallo, ik wil naar Kiev vliegen met Ukrain International

> omdat deze rechtstreeks vliegt. Andere maken een tussenstop.

KLM vliegt (vrijwel) dagelijks op Kiev rechtstreeks vanuit Schiphol. Ukrainian International doet dat ook en werkt samen met KLM. UI vliegt om 10:00, KLM om 11:00, beide doen er tussen de 2,5 en 3 uur over. Het maakt niet zo veel uit welke je neemt. Alllen als het belangrijk vindt: UI schijnt echte maaltijden te serveren, KLM nauwelijks meer een broodje.

> Heeft iemand ervaring met deze maatschappij en heb ik een

> visum nodig?

Ja, visum is nodig. Te verkrijgen bij Oek. consultaat in Den Haag. Of via bureautjes die dat voor je kunnen verzorgen.

Armand

• Ikke

Doordat Ukr. Int. samenwerkt met KLM komt het zelfs voor dat passagiers, geboekt bij KLM, samen reizen in een toestel van of Ukr. Int. of KLM. Omgekeerd gebeurt ook. Alleen KLM is een paar streepjes duurder. Verder vliegt Ukr. Int. met hetzelfde materieel, en ze zijn nog aardig ook.

• Patrick

Je hebt zeker een visum nodig, deze wordt gecontroleerd bij het instappen.

Ukraine air is een goede maatschappij.