Koetsjma weg

• Mario

Ik heb vandaag de beelden gezien van een Georgie daar bij moest ik direct denken aan oekraine.Hoe lang kan zon man zoveel mensen nog voor de gek houden ik begrijp niet dat de mensen niet in opstand komen.Onder deze onbetrouwbare (leider) gebeurt er niets aan corruptie daar is die zelf bij gebaat.Ik hoop zo dat dit land gauw een echte leider krijgt die aansluiting zoekt bij Europa en de corruptie aanpakt.Het maakt me verdrietig als zie wat vrouwen daar doen om te overleven waar is hun zelfrespect?.Alles draait zo om geld en leugens.Ik hoop dat het beter gaat worden maar zonder een goed voorbeeld (president en regering) wordt dit wel erg moeilijk.Forza oekraine

• Ilya

Mario,

Heel erg mooi om dit te horen, maar vergeet niet dat de regering juist vanuit het volk komt… Er is geen ‘goede volk + slechte president’ volgens mij, maar gewoon een stuk menselijke onzuiverheid.

Armoede brengt dwaasheid teweeg, en omgekeerd… in Nederland is dit een stuk beter, maar wat is absoluut goed?

Errare humanum est

Ilya

• Nicolas

Hier is ook veel corruptie je kunt het nooit zien

maar in Ukr & Rusland Wel

hier in Ukraine gemeenschap van Brussel zeggen dat koetsjma geen Ukraine kan spreken en waarom hij zo lang aan de macht is ??????????????????????

hij is een echte maffia baas van groot Ukraine

• odie

in nederland kost een brood 0,39 euro,

in oekraine 1 euro.

ga nu niet zeggen dat nederland niet goed is, bijna alles kan hier.

hopelijk word het in oekr. ook eens wat beter.

nu gaat het alleen maar slechter!!

• Arnold

Democratie is de meest intelligente vorm van dictatuur….

• Ilya

Moderne democratie. In Griekeland was het oorspronkelijk toch anders bedacht?..