telefoon sturen

• Jeroen

Ik heb 2 jaar geleden een mobiele telefoon naar oekraine gestuurd.Ik heb deze aangetekend verstuurt en is bij de douane in Kiev terecht gekomen.Degene die de telefoon zal krijgen kreeg een brief thuis dat die de invoerrechten moest betalen.Dat was een aanzienlijk bedrag wat die niet er aan wou betalen dus is de telefoon weer naar mij teruggestuurd.Moet de ontvanger nog steeds zoveel aan invoerrechten betalen en zijn er ook andere manieren zodat de ontvanger de telefoon gratis krijgt?

• Beja Kluiters

stuur een pakket via Perfect in Houten, door het hele land hebben zij verzameldepots, en doe er nog andere dingen bij, maximaal 30kg mag een pakket zijn! Komt perfect aan , wordt aan huis bezorgt.

Omschrijf de mobiele telefoon als telefoon, dan geen probleem. Maximale waarde pakket E. 100,–, dan geen invoerrechten te betalen.

Succes Beja

• odie

wat zijn de evt. kosten van het sturen naar oekr. van een nieuwe computer ?

gr. odie.

• Beja Kluiters

sorry voor de late reactie maar ik kijk niet zo vaak op deze pagina, wegens tijdgebrek!

een hele nieuwe computer kan je beter in Oekraine kopen daar zijn ze goedkoper dan hier.

Verzenden met Perfect kost per pakket Euro 19,– en per kg e. 1,90

Het beste is alles in 1 doos te doen. maximaal gewicht is 30 kg, maar een computer is iets zwaarder, maar dit is niet zo erg. Bel met hen en vraag welke omschrijving je moet zetten op de paklijst tel 030 232 1734

maximale waarde $ 100,–!!! Succes

Beja