geldzending naar oekraine

  • Victor

    Ik wil een geldbedrag overmaken naar mijn vriend uit Kharkiv.In het oekraine magazine ben ik er achter gekomen dat dit op twee manieren kan.Je kunt dit via de postbank doen www.westernunion.com of via www.perfectbv.nl.Wie heeft hier als eens gebruik van gemaakt?Als ik het geld overmaakt krijgt hij dan een brief thuis en moet hij direct het hele bedrag opnemen?alvast bedankt voor uw reactie.

  • Alex & Oksana

    Ik doe dat regelmatig.

    mail ff je tel.nr.dan bel ik je even om het uit te leggen

  • Jeroen

    Beste alex ik ben erg benieuwd hoe jij dit doet.Is het het niet handiger dat je op deze prikpagina hierover schrijft.Dan kunnen andere mensen daar weer op reageren en kun je het later nog weer een keer opzoeken.Je bedoeling is goed hoor alleen zo kap je het onderwerp zo snel af.groeten jeroen

  • Mikola

    www.postbank.nl.

    Staat het uitstekend omschreven. Met adressen van de banken waar het kan worden opgehaald.

  • J. Bolderdijk

    Ik stuur altijd via het GWK.

    Je krijgt dan een nummer dat je doorgeeft aan de ontvanger. Na 10 minuten kan die het dan bij een aangesloten bank ophalen onder vermelding van het nummer en paspoort

  • Beja Kluiters

    Doe je het via een bank dan is dit bedrag geregistreerd, kan er belasting over geheven gaan worden.

    Doe je het via Perfect, dan wordt het bedrag dat je hier in Nedreland bij een verzameladres brengt, ook zo daar aan de deur afgegeven, moet men zich legitimeren, pas no wordt genoteerd en handtekening wordt geplaatst, dit bewijs van ontvangst gaat met de chauffeur in zijn zak mee terug naar Polen , waar het van daar weer naar Nederland komt en naar u opgezonden wordt, zodat u weet dat het geld aangekomen is!

    Hoeft men niet naar een bank, maar krijgt men het bedrag in euto's thuis bezorgd.

    Ik heb het zelf zo gadaan, was naar Oekraine gegaan en heb op de achtergrond gekeken hoe men werkt. Nu ben ik zelf 1 van de vele vrijwillegers van Perfect geworden, sta achter hun werkwijze.

    BejaJ. Bolderdijk schreef:

    >

    > Ik stuur altijd via het GWK.

    > Je krijgt dan een nummer dat je doorgeeft aan de ontvanger.

    > Na 10 minuten kan die het dan bij een aangesloten bank

    > ophalen onder vermelding van het nummer en paspoort

  • bert

    0618532795 gr bert

  • Kees Adam

    Lekker, reageren op een topic van 7 jaar oud!

  • kees

    Mannen, niet teveel overmaken, een beetje is goed, maar niet meer.Laat je niet foppen. Laat ze het daar zelf gaan verdienen werkt op termijn veel beter. gr. kees.

  • kees hoevenaar

    hallo.als je eenmalig geld overmaakt naar de oekraine kun je dat het beste doen via G W K het meest veilig hij ontvangt dan het hele bedrag,van bank naar bank is het zo dat in de oekraine ook nog behandel kosten moeten worden betaald.Aals het regelmatig is dan kun beter een rekening openen heb ik ook,voorbeeld,ik zit bij de rabo heb betaalrekening en een rabo directrekening ik maak geld over van betaal rekening naar de directrekening het enige is dat jou vriend een betaal pas moet hebben uit Nederland hij kan gewoon pinnen wat jij overmaakt ik doe dit al jaren zo het is per transaktie 2 euro het is het meest goedkoopste,let wel op dat je die bankpas eerst in Nederland aktieveerdt,pas op stuuren aangetekend pascode doorbellen hoop dat het duidelijk is als je nog vragen heb zie ik het wel