Faraway Bride Agency

• Klaas

Hallo,

Heeft iemand ervaringen met de “Faraway Bride Agency” in Lugansk. Zijn ze oprecht en eerlijk. Ik dacht mijn vrouw van mijn dromen daar te hebben gevonden maar er zijn bij mij enkele twijfels opgekomen. Mede door de vele waarschuwingen op internet voor zogenaamde “Scammers”. Dus als iemand ervaringen heeft met bovengenoemde dating agency laat het aub hier weten.

Bedankt,

Klaas

• Ilya

Met de bovengenoemde even niet, maar ik weet in ieder geval dat voor zulke (internet-) projecten het web-content in het groot wordt verkocht (tot 50.000 informatie artikels van dames, met contactinfo, foto's enz)… En dat het ook vaak niks meer is dan een manier om geld aan ‘rijke buitenlanders’ te verdienen.

En ook dat vrouwen met goed sociaal achtergrond er heel zelden komen.

Wees dus voorzichtig.

Ilya

www.oekraine.nu

• Klaas

Natasha (23 jaar) is een scammer en haar bureau werkt daar dapper aan mee. Zij schrijft dezelfde brieven aan iedere persoon die haar aanschrijft (ik heb dat uitgeprobeerd). Ik ga haar en het agency bekend maken bij de diverse anti-scam-sites die er zijn. Ze heeft mijn hart gebroken, maar misschien dat ik op deze manier andere mannen hetzelfde kan besparen.

Groetjes,

Klaas

• Ilya

Klaas,

Ik heb een idee. We kunnen op www.oekraine.nu / www.oekraine.be een pagina aanmaken voor dit soort waarschuwingen. Als je interesse hebt om hier eventueel te helpen (alleen kan ik niet zo goed doen), schrijf me a.u.b. op ilya@oekraine.be.

Ilya

www.oekraine.nu

• BJ

Niet op ingaan!! Was zo naief het een keer te proberen..gebroken hart en lege beurs…

Als je het echt wilt proberen: ga haar altijd eerst opzoeken..mocht ze daar problemen mee hebben dan is er iets niet goed..

• Aeos

Probeer via kennissen of vrienden aan een goede en lieve vrouw te komen, dat is beter, en vooral vertrouwder.

Er zullen wel goede tussen zitten, maar zoals altijd moeten de goeden onde de kwaden lijden.

Heel veel succes, en klaas kop op, het is de moeite waard om een goede lieve vrouw in de Oekraine te zoeken, spreek uit eigen ervaring!

• Klaas

Aeos,

Bedankt voor je medeleven, maar voordat ik verder ga met zoeken zal ik toch deze ervaring even laten bezinken.

Ik heb geen kennissen en/of vrienden in de Oekraine dus ik zal het toch via dating-sites o.i.d moeten doen.

Gr. Klaas

• Ben

Hallo Klaas.

Als je wilt kan ik je misschien verder helpen. Ga in November weer naar Ukraine. Geef me ff een mailtje als je iets meer wilt weten.

Groetjes Ben.

• Armand Simonis

Ilya schreef:

> Ik heb een idee. We kunnen op www.oekraine.nu /

> www.oekraine.be een pagina aanmaken voor dit soort

> waarschuwingen.

Het idee is goed bedoeld, maar overbodig. Dit soort lijsten met waarschuwingen zijn er bij hopen te vinden op het net. En om dat soort scammers internationaal opereren (mikken vooral op mannen in de VS) zijn internationaal gerichte sites ook het meest actueel en volledig. Kijk bijvoorbeeld eens bij:

- http://www.womenrussia.com/blacklist.htm

- http://www.russianblacklist.com

- http://www.russianwomenblacklist.com

Armand