Hallo,
Is het nu zo dat we voor een visum een verblijfadres kunnen invullen, of moeten we echt een schriftelijke uitnodiging hebben?????
We krijgen nl geen gehoor van Camping Delfin en de tijd gaat dringen.
Wie heeeft info.
Dat is heel ardig van jullie, maar wij willen naar camping Delfin in Odessa, en waren in Den Haag voor een visum, maar konden weer terug want die man WILDE TOCH ECHT een UITNODIGING hebben, en nu wil het geval, Camping delfin WIL ONS GEEN UITNODIGING geven.
WAT moeten we nu?? We hwbbwn nog 6 weken. En toen wij bij hert Consulaat waren, waren we echt niet de enigen met hetzelfde…Wie heeft tips??John.D schreef:
>
> Hoi Hans,
>
> Dat van dat willekeurige adres moet je wel mee oppassen want
> ze hebben mij de laatsekeer, in mei, gecontroleerd! Het is
> geen grote controle maar vroegen me alleen het adres te zeggen!
>
> Gegroet, John
Indien ze in Den Haag zo moeilijk doen , probeer het dan in Brussel Janet.
Maar ik blijf erbij dat er GEEN uitnodiging meer vereist is om naar Ukraine te gaan.
Ik zou die mensen in Den Haag duidelijk maken dat ze verkeerd zijn.
Tenzij….tenzij….er TERUG een uitnodiging vereist is.Maar dan moet het wel heel recent zijn.
Zoals ik van de Ambassade hoor, blijven er toch verschillende soorten van reisen naar Oekraine, en indien er iemand met vakantie gaat, hebben ze het recht om een bevestiging (deze in princiepe = uitnodiging) te eisen van het host-hotel, sanatorium, toeristisch bedrijf, etc.
In dit geval dus een bevestiging van de camping.
De oplossing is dus of een vismun voor prive-entree aanvragen, of een bevestiging van de camping of een andere organisatie (via www.oekraine.be bijvoorbeeld) krijgen.
Ilya
www.oekraine.be
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?