meerijden naar oekraine

• Leonie

Rond 20/21/22/23 juni wil ik graag naar de Oekraine. Met het vliegtuig kost 400 Euro en Eurolines doet er vanuit nederland bijna 48 uur over. Rijdt er misschien iemand in de richting Polen of Oekraine rond mijn vetrekdatum? Graag zou ik mee willen rijden tegen een vergoeding.

Bedankt, Leonie

• slokie

Kijk eens op de website van www.airstop.be of www.taxistop.be.

Daar vind je mensen die personen zoeken om mee te rijden tegen een kleine vergoeding.

Ik ga nu zelf eens kijken of ik iets vind voor u.

Groetjes.

• slokie

Ik zie dat er op 18.6 nog twee plaatsen vrij zijn voor Polen vanuit Doel.

Doel is gelegen tegen Antwerpen en is gekend om zijn kerncentrale.

Misschien kunnen die mensen U oppikken in Antwerpen.

U kunt best direct www.taxistop.be raadplegen.

Maar eerst moet U zich inschrijven.

Veel succes.

• Yura

Leonie, Kijk ook even verderop op dit prikbord onder het onderwerp busdienst. Daar heb ik laatst wat vermeld over pendeldiensten tussen Oekraïne en Nederland. Reisduur daarvan is korter dan die van Eurolines en ze zijn goedkoop. Voor een evenwichtig beeld verdient het de aanbeveling naast mijn verhaal ook de reacties van anderen daaromtrent te lezen. Misschien biedt het je een bruikbaar alternatief. Succes! Yura

• Leonie

Heb inmiddels een goedkoop vliegticket gevonden via internet. Bedankt!!!

Leonie

• Yura

Dag Leonie, Mag ik weten wat je ongeveer betaald hebt (nog speciale voorwaarden bij het ticket?) en tussen welke twee steden je vliegt en via welke site je dit ticket hebt gevonden? Ik denk dat er nog wel meer mensen geïnteresseerd zijn in dit soor praktische informatie. Alvast dank voor de moeite. Yura

• Leonie

Hallo Yura,

Ben net pas terug, vandaar dat ik nu pas reageer. Het was fantastisch trouwens. Ik heb via KLM op internet geboekt. Heb 360 euro betaald (inc). Amsterdam-Kiev. Maar dat is studententarief. Het mooie van deze internetboeking was dat hij deze prijs blijft, maakt niet uit hoe kort je van te voren boekt. De gewone 400 euro van KLM was in de reisbureau's al opgelopen tot 450 euro, omdat het zo kort van te voren was.

Leonie