Visum

  • Jasper

    Ik wil graag naar Oekraine, maar alleen weet iki niet hoe ik het beste mijn visum kan regelen. Ik weet dat het via het internet kan, maar is dit ook de beste en goedkoopste manier?

  • J. Bolderdijk

    Jasper.

    Het goedkoopste is om zelf naar de Ambassade te gaan. Kost je wel 2 x een reis er naar toe. De Visum zelf kost voor 1x 50Euro. Wil je er op wachten dan kost het 100 Euro. Je kan ook een visumbureau inschakelen. Kost je dan 50 + 35 Euro maar je hoeft er alleen voor naar het postkantoor of bij het bureau langsbrengen.

    www.visumdienst.nl is een snel en betrouwbaar bureau. O ja. De Ambassade is alleen op maan - woens- en vrijdag open tot 11:30 uur. Pas afhalen vanaf 16:00 uur.

  • EdwardVH@hotmail.com

    Visum is duurder geworden bij ambassade NU 110.- als je hem zelfde dag wilt meenemen.

    En betalen met giro bij postkantoor, en bewijs meebrengen na Ambassade.

    Succes

  • Bert

    Dat word inderdaad 2 keer naar de ambassade.

    Let op het is er altijd beredruk en lange wachtrijen, tenminste toen ik er heen ging.

    Ik geef de tip laten opsturen door de visumdienst.

  • slokie

    Het is te zien waar je woont.In Brussel valt het heel erg mee.

  • Prawo

    Op de site van de ambassade staat dat een visum voor toeristen € 35 kost (€ 70 bij spoed, dat is binnen zes uur) http://www.oekraine.com/core/fees_e.htm

    De tarieven gelden per 1 januari 2003.