Making new friends

  • Nina

    Hi,

    I'm Nina, 25 year old Croatian who lives in Rotterdam. I've been here for a year now. I speak Dutch as well, but not as good as English, so that's why I'm writing this message in English.

    Anyway, I'm interested in making friends with young people from Eastern Europe/Slavic countries (ex-Yugoslavian countries, ex-Soviet countries, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Romania, Polen, etc). I found lots of groups for foreigners in Holland on the Internet, but mostly for expats (they are usually much older than me) and Americans/Canadians. Now I'd like to meet some people from Eastern Europe, because I just feel closer to them than to other nationalities. So are there any Eastern Europeans around my age in (or close to) Rotterdam? You can contact me on my email address.

    Hope to hear from you soon!

    Nina

  • Jelena

    hoi Nina!!!!!!!!!

    Ik heb hetzelfde probleem… Ik ben 22, kom uit Oekraine, ben hier nog geen jaar, maar kan al redelijk in Nederlands spreken. als je nog wil dan kunnen wij mailen of ook als je wil ontmoeten om lekkr pratjes te maken… ik woon niet zo erg ver weg van Rotterdam, in Oud-Beijerland…

    Dus, ik wcht op je antwoord…

    Groetjes, jelena

  • petervanaltena@hotmail.com

    call my maybe we can meet

    peter 024-6424908

  • Armand Simonis

    Als jullie nog een maandjes of twee, drie geduld hebben, dan zal namelijk mijn Oekraiense vriendin bij me komen wonen. In hartje R'dam. Ze zal zeker contacten met haar landgenoten hier willen maken. Gelukkig ken ik er al een goeie handvol, maar ‘the more the merrier’

    Armand

  • theo visser

    Hoi Jelena,

    mag ik je wat vragen?

    hoe ben je in Nederland gekomen?

    ben je gekomen omdat je een relatie met een nederlander hebt?

    ik hoop niet dat je mij brutaal vind,maar ik heb een vriendin in Odessa en wij hebben trouwplannen en wij kunnen heel goed advies of tips gebruiken over de manier waarop we dit moeten doen, dus hoe Elena hier naar toe kan komen zonder heel veel tijd verlies.

    Met vriendelijke groet :

    Theo

  • J. Bolderdijk

    Theo.

    trouwen in de Ukraine is niet moeilijk . gewoon de juiste papieren meenemen met de nodige stempels. Wij zijn op 26 december getrouwd. Naar Nederland halen heb je een mvv nodig. Kan tot wel 17 tot 20 weken duren

  • Nick

    Hallo

    vrienden maken zijn altijd welkom

    Theo veel tijd kost altijd veel geld hoor

    trouwen in Ukraine is geen probleem alleen de juiste papieren ??

    nog 2 maand dan ga ik terug naar Ukraine

    ja Boujsa is wel 3 jaar geleden dat ik nog naar ukraine geweest

    met vele groeten