Paspoort&Telefoon

  • Herman

    Hallo mijn naam is Herman

    en ik had een paar vragen, ik hoop dat iemand mij hiermee kunt helpen,

    weet iemand wat het kost als je in de plaats Donetsk een international paspoort gaat aanvragen? en hoelang duurt dat dan voordat hij binnen is?

    en nu wil ik mij vriendin meer gaan bellen, ik heb het al een paar keer met me mobiele telefoon gedaan maar dat is me veel te kostbaar.

    nu wil ik het met de vaste telefoon gaan doen , met het abonement van belplus van de kpn, of weet iemand mischien een goedkopere mogelijkheid? en wat zijn de tikken dan per minuut?

    ik hoop dat iemand mij kunt helpen met deze vragen.

    alvast heel vriendelijk dank

    Herman……………….

  • Kees

    Beste Herman,

    Mbt tot het internationaal paspoort: mijn vriendin vroeg een internationaal paspoort aan in Dnjeprodzhershinsk, dit kostte ongeveer $ 50,- en duurde ongeveer 4 weken.

    Mbt bellen vanaf een vaste telefoon: ik bel met 0900-1523 en dit kost 15 eurocent per minuut. Een werkende goedkopere manier heb ik nog niet kunnen vinden.

    Groetjes,

    Kees.

  • Willem

    Wel goedkoper te vinden 0900-1543 (Telestunt) 2.8 c.p.m. peikuren

    en avond 1.5 c.p.m. dus. En werkt super!

  • Gilbert

    Hallo,

    Telestunt is op dit moment inderdaat de goedkoopste. Ik bel er ook mee en de verbindng naar Kiev en naar Shostka is super. Vooral in de avonduren is het ideaal om ermee te bellen.

    Mijn vriendin heeft $ 100,- betaald voor haar internationale paspoort. Deze heeft zij aangevraagd in Shostka. Normaal kost het maar $ 40,- maar nu had ze het paspoort in drie dagen, integenstelling tot een normale wachttijd van drie tot vier weken!

    Gegroet,

  • kees

    Ik bel met 1649 10 eurocent en werkt overdag altijd goed

  • Yura

    10 cent was het actie tarief van oktober tot eind januari. Inmiddels rekenen zij weer 18,5 cent per minuut. Wat ze overigens duidelijk melden voordat de verbinding tot stand wordt gebracht.

  • Kees

    Regelmatig heb ik gelezen dat het voor sommigen, waaronder mijzelf, niet mogelijk was om contact te krijgen met 0900-1543.

    Anderen konden echter wel verbinding krijgen. Begreep ik niks van. Vandaag ben ik gaan experimenten met een andere vaste telefoon en een andere Vox-kast. En….. ik kreeg gelijk verbinding. Dus voor iedereen die een ingesprekstoon hoort bij 09001543, even een endere telefoon proberen.

    Kees

    PS Vandaag belde ik voor 1 eurocent per minuut!

  • odie

    watkun je met een int. paspoort in nederland ,

    is dit het ei van columbus??Kees schreef:

    >

    > Beste Herman,

    >

    > Mbt tot het internationaal paspoort: mijn vriendin vroeg een

    > internationaal paspoort aan in Dnjeprodzhershinsk, dit kostte

    > ongeveer $ 50,- en duurde ongeveer 4 weken.

    >

    > Mbt bellen vanaf een vaste telefoon: ik bel met 0900-1523 en

    > dit kost 15 eurocent per minuut. Een werkende goedkopere

    > manier heb ik nog niet kunnen vinden.

    >

    > Groetjes,

    > Kees.

  • Armand

    odie schreef:

    >

    > watkun je met een int. paspoort in nederland ,

    > is dit het ei van columbus??Kees schreef:

    Het ei van Columbus voor wat?

    Het Oekraiense internationale paspoort is het paspoort om mee naar het buitenland te kunnen en zich mee te identificeren in het buitenland. In dat opzicht precies hetzelfde als ons paspoort om mee naar het buitenland te kunnen. Dit internationale paspoort heeft dus pagina's om visums in te plakken en stempels te zetten, net als ons bij ons.

    Ons paspoort heeft ook de functie van binnenlands identificatiedocument (welke functie ook vaak vervuld kan worden door een rijbewijs of identificatiekaart. Die laatste kan toevallig ook als reisdocument naar sommige landen worden gebruikt). Voor die binnenlandse identificatiefunctie hebben Oekraieners een binnenlands of nationaal paspoort. Dit paspoort heeft in Nederland geen officiele betekenis zo ver ik weet. Daar heeft een Oekraiener altijd zij/haar internationale paspoort voor nodig.

    Een Oekraiense jurist(e) vetelde in een ander forum het volgende daarover: (opmerkingen tussen zijn mijn verduidelijkingen )

    "Het (binnenlands) paspoort wordt

    gebruikt om:

    - de identiteit van de persoon vast te stellen;

    - zijn/haar Oekraiense nationaliteit te bevestigen;

    - civiele overeenkomsten (o.a. contracten) af te sluiten;

    - bankhandelingen te verrichten;

    - andere personen te machtigen om de betreffende persoon voor de

    derde partij te vertegenwoordigen (alleen in Oekraine)."

    Tevens schreef ze:

    "Het binnelandse paspoort is het document dat iedereen vanaf 16 heeft. Het

    is verplicht. Pasport dlia vyizdu za kordon (zagranpasport) mag men aanschaffen om zich in het buitenland te kunnen

    identificeren/legitimeren, je kunt er niet alle handelingen mee

    verrichten."

    Armand

  • odie

    ik belde vanavond naar lvov met mobieltje

    voor 1 euro en 11 cent per min.

    naar vast nr. nooit meer dus!odie schreef:

    >

    > watkun je met een int. paspoort in nederland ,

    > is dit het ei van columbus??Kees schreef:

    > >

    > > Beste Herman,

    > >

    > > Mbt tot het internationaal paspoort: mijn vriendin vroeg een

    > > internationaal paspoort aan in Dnjeprodzhershinsk, dit kostte

    > > ongeveer $ 50,- en duurde ongeveer 4 weken.

    > >

    > > Mbt bellen vanaf een vaste telefoon: ik bel met 0900-1523 en

    > > dit kost 15 eurocent per minuut. Een werkende goedkopere

    > > manier heb ik nog niet kunnen vinden.

    > >

    > > Groetjes,

    > > Kees.