Een leuke baan

  • Patrick

    Hallo, Prikkers.

    Klinkt misschien raar, maar ik zoek voor een vriendin die woont in Kiev een leuke baan, waar ze haar studie en onderkomen een beetje mee kan bekostigen.

    Is er iemand die mij (haar) zou kunnen/willen helepen.

    gr. Patrick

  • de realist

    Ik zal hier maar geen antwoord op geven….:smiley

  • Patrick

    Doe maar niet, komt toch niks zinnigs uit, de andere topics te lezen.

    Ik stel gewoon een serieuse vraag, het is gewoon zo dat het moeilijk is om daar een leike baan te vinden voor iemand die eigenlijk niet uit Kiev komt. Maar uit ervaring weten we dat het vaker gemakkelijker gaat, als je via westerse connecties werkt. Dus als er mensen zijn die een goed idee hebben, laat me wat weten, zou zeer welkom zijn.

    gr. Patrick

  • Armand

    Patrick schreef:

    > Klinkt misschien raar, maar ik zoek voor een vriendin die

    > woont in Kiev een leuke baan, waar ze haar studie en

    > onderkomen een beetje mee kan bekostigen.

    > Is er iemand die mij (haar) zou kunnen/willen helepen.

    Wat is haar studie? Leeftijd? Welke talen spreekt ze? Welke opleidingen en ervaringen heeft ze?

    Je idee is niet zeker slecht, maar meer (achtergrond)info helpt wellicht om concreet iets te kunnen doen of vinden.

    Armand

  • Patrick

    Ze is 18 spreekt Oekrains, Russisch en Engels. Ze studeert management aan de uni. Ze heeft gewerkt als serveerster in een restaurant en als verkoopster in een winkel.

  • peter

    Hoi allemaal,

    Mijn vriendin is ook op zoek naar een baan.Ze gaat volgend jaar in Kiev wonen en woont nu nog in de buurt van Lviv waar ze in een soort kolenfabriek werkt voor 40 euro per maand.Ze gaat in Kiev een studie volgen alleen weet ze nog niet welke.Om deze te bekostigen wil ze volgend jaar dus in Kiev een baan erbij hebben.Ze heeft in Nederland 1,5 jaar in de bloemenhandel gewerkt en spreekt redelijk goed engels en verstaat nederlands.Ze heeft in Oekraine een technische opleiding gehad en is 21 jaar.

    Mijn vraag is nu of iemand mij kan vertellen wat voor soort opleiding voor haar zinvol is voor een toekomst in Oekraine en of er een baan te vinden is in eerste instantie in de buurt van Lviv en later in Kiev.

    Ik wil haar graag helpen hierbij.

    Groetjes Peter