Televisie op computer

  • Nick

    hallo

    kant iemand meer info geven of raad

    kunt je een Oekraine t.v. zien op Computer ??

    het moet een kado zijn voor mijn vrouw

    zijn er computerwinkel in L'viv & Ternopil gewoon paar adersen

    in Juli gaan wij naar Ukraine voor paar zaken en ook voor de Familie

    vele groeten Nick

  • Peter

    Beste Nick,

    Televisie via internet is erg traag en niet aan te raden. Koop een digitale ontvanger en schotel dan kun je op de sirius 6 gratis Oekrainse zenders krijgen. Mijn vrouw is Oekrainse en kijkt graag naar deze zenders. Kijk even op de volgende link voor meer informatie: www.lyngsat.com/sirius.shtml

    Veel succes, Peter

  • Jr Kuppers

    Hallo Nick,

    In tegenstelling tot wat peter zegt over de traagheid van streaming beelden op de computer even het volgende,

    Indien de procesor snelheid alsmede je intern geheugen voldoende zijn(hoe sneller en hoe meer des te beter) valt er best redelijk tv te bekijken op een computerscherm.

    Sterker nog het beeld zal veel scherper zijn dan op een gewone tv doordat de meeste computerschermen meer pixels bevatten.

    Eerlijkheidshalve moet ik nog wel even vermelden dat je natuurlijk wel een goede tv kaart in je computer nodig bent en een schotel met sateliet ontvanger voor genoemde zenders.

    Overbodig te zeggen dat wanneer de computer in Ukraine gesitueerd is dat dan het schotel en sateliet ontvanger gedeelte overbodig zijn en waarschijnlijk met een gewone antenne kan worden volstaan.

    Zelf kijk ik al langer tv op onder anderre mijn computer en ondanks dat het niet bepaald een sterke CQ krachtige is valt er redelijk te zien (pentium 5oo met 93mb intern geheugen) via kabel aansluiting welliswaar.

    Succes met je project, Tjibbe.

    Ps; streaming beelden via internet aansluiting valt zo wie zo af te raden.

    Nick schreef:

    >

    > hallo

    > kant iemand meer info geven of raad

    > kunt je een Oekraine t.v. zien op Computer ??

    > het moet een kado zijn voor mijn vrouw

    > zijn er computerwinkel in L'viv & Ternopil gewoon paar adersen

    > in Juli gaan wij naar Ukraine voor paar zaken en ook voor de

    > Familie

    > vele groeten Nick

  • Kees

    Ik hoorde dat televisieontvangst via breedband-internet wel goed mogelijk is, maar het fijne weet ik er niet van.

    Groetjes,

    Kees

  • jr kuppers

    FF voor Kees,

    Tv via breedband is NIET geweldig het is ronduit waardeloos!

    Ik zelf zit op de kabel bij chello en van streaming beelden is echt geen sprake hier.

    Kortom, het werkt beter met een goede tv kaart in je computer.

    jr.