sms'en naar Oekraine

  • AndrewDynamo

    Vraagje: m'n vriendin zit nu in Oekraine (via school). Hoe stuur ik haar een sms'je?

    Volgens mij komen die dingen namelijk niet aan…

    Zij kan ze iig wel naar mij sturen, dus dat werkt wel.

    Moet ik +380 ervoor zetten, of is dat niet nodig? Of andere nummer?

  • bauke

    Ik ben zelf een paar keer in oekraine geweest en heb hier gewoon SMS ontvangen vanuit NL. In Nederland hoef je geen +380 er voor te zetten. Dus gewoon naar haar mobiele nummer: 06…..

    succes

  • Ilya

    Voor mij moet je het zo intikken:

    +380671234567 of

    +380501234567

    Maar het beste is via internet- ga naar www.kyivstar.net of www.umc.com.ua - daar hebben ze sms-service. (KyivStar en Umc zijn onze grootste providers)

    Ilya

  • kees

    Ik heb vandaag het mobiele nummer gekregen van een goeie vriendin uit oekraine.Het nummer bestaat uit 11 cijfers en begint met 805 nu is mij vraag als ik haar wil bellen vanuit Nederland moet ik daar dan +380 voorzetten en de 8 weglaten net als je bij ons in de 0 weglaat voor de 6.En is het mogelijk voor haar om mij een sms te sturen op mijn 06 want met een vaste lijn naar Nederland bellen gaat niet rechtstreeks vanuit Oekraine.Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

  • Ilya

    Zet er dan maar “+3” voor : 8050 xxx xxxx -> +380 50 xxx xx xx

  • Willem

    Let wel op als je haar Mobiel belt IN de Oekraine, dat zij de verbinding ook nog eens heel duur moet betalen!!!

    Als dit een Pre-Paid is, kan haar dit een complete opwaardeer kaart kosten!!!

    Voor SMS, geen enkel probleem vanuit Nederland of de Oekraine!

    Wel met +380 ervoor zetten.

    Succes

  • gunther

    hallo

    ik heb ook een vriendin die in oekraine verblijft

    wij sms heel veel op de volgende manier

    ik sms haar - - - -naar oekrainse pre paid kaard

    zij sms mij - - - -met nederlandse pre paid kaart die ik weer opwardeer

    heb alles al geprobeerd zij ook zelfs andere kaarten niets helpt

    mvg guntherAndrewDynamo schreef: