Kado meenemen eerste bezoek

  • witse

    Ik heb nu een paar maanden veel contact met een leuke vrouw uit de Oekraine. Ik heb haar leren kennen via fdating en zoals ze bij mij overkomt is het heel serieus en ben al aardig gek aan het worden op haar. Zij heeft een goede baan en werkt mede ook als kunstenaar (schilderen en glas in lood dingen maken). Omdat het contact zo ontzettend goed is, heb ik nu besloten een vliegticket te bestellen om daar over een paar weken naar toe te gaan (Kiev). Ik wil graag wat voor haar en voor haar dochter van 13 jaar meenemen. Zou iemand mij een advies kunnen geven hierin? Zelf heb ik geen kinderen en weet niet goed wat mee te nemen.

  • boris

    Man wat een verhaal……en je bent echt een sul als je niet eens weet wat je voor een presentje mee moet nemen. Mag zeker ook niet teveel kosten?

  • Peter Mulder

    Beste Witse,

    Je kan bijvoorbeel een eau de toilette meenemen , en als je haar maat weet een kamerjas of badjas als hij maar lekker warm is of sloffen of mooi setje ondergoed of een warme pullover alles is goed als het maar uit het Westen komt.( Douglas Livera V&D Bijenkorf etc) Voor haar dochter neem je Skinny jeans mee oterf een paar mooie T-shirts ( H&M Coolcat etc) .Hollandse snoeperijen ,stroopwafels chocolade etc maar geen drop lusten ze niet !

    Succes man. Fijne tijd in Kiev.

    Mvgr Peter

  • witse

    Ja, Boris, echt een sul dat ik het niet weet. En ja, low budget :-(, maar niet heus, denk dat je op de verkeerde site bent. Vraag n.l. een serieus advies.

  • witse

    Peter: Dank voor je hulp, daar heb ik echt wat aan. Ga komend weekend maar eens shoppen in het A´damse. :-).

  • Rudi

    Oekrainse vrouwen zijn dol op Belgische chocolade. Dus een box pralines vinden ze best lekker. Eigenlijk houden ze wel van alles wat westers is. Persoonlijk zou ik niet afkomen met iets lingerie achtigs. Geeft enkel de indruk dat je meteen met haar in bed wil duiken, trouwens Oekrainse meiden verzorgen zich en hebben zelf wel lingerie om te verleiden :). Je kan altijd in Kiev nog iets extra kopen, tijdens een dagje shoppen. Elke vrouw vind dit leuk. Kan wel zijn dat je wat moet aandringen. Meestal zeggen ze nee als je een kadotje wil kopen maar eigenlijk bedoelen ze ja. Vergeet absoluut niet iets voor de dochter !!! 13 is een moeilijke leeftijd, het mag niet te kinderachtig zijn maar tegelijk wel iets voor een kind, snap je. Een leuke T shirt moet zeker kunnen. Ook leuk voor jonge tieners iets Topmodel achtigs.