Appartement huren in kiev

  • Frédéric Loodts

    Hallo allemaal

    Ik ben enkele weken geleden in Kiev geweest om eventueel een eens te kijken voor eventueel een nieuw leven te beginnen. Dit is heel goed meegevallen, daar ik maar 2 weken daar was zou ik nu graag terug gaan voor 1 maand. Daarom zoek ik een appartement om te huren daar in kiev, budget is ongeveer 600€ tot 700€. De prijs is nog discussieerbaar maar ik heb een limiet echter. Het verwonderde mij dat ik op internet redelijke dure appartement vond ongeveer 1200@. Dit zal wel hebben te maken dat als je als buitenlander meestal op de touristische sites komt. Want ik heb daar met verschillende gewone mensen gesproken en algemeen verdienen die geen 1200€euro per maand of toch allesinds niet genoeg om dit alleen te bekostigen. Daarom dat ik op de site terecht ben gekomen in de hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

    Wat zoek ik dus eigenlijk? Niets zo speciaal gewoon een leuk appartement:) liefst met WIFI en de meeste gewone zaken zoals ze in nederland of belgie ook wel hebben. Ik zou graag rond de 25ste october vertrekken t/m 3de december. Ik zou allesinds in kiev moeten zijn de 1ste november daar ik enkele afspraken heb. Indien er nog vragen zijn gelieve ze te stellen daar ik hier maar bondig ben geweest.

    Bedankt voor jullie hulp allesinds

    Vriendelijke groeten

    Frédéric

  • Michael

    Hoi Frederic,

    Als je mij een email stuurt op m.wullink@hotmail.com kan ik je misschien helpen, ik ga zelf verhuizen naar een ander appartement dus het appartement waar ik nu woon komt beschikbaar. Ik betaal nu z'n 400 euro per maand, De huisbaas is een hele geschikte man en spreekt ook wat engels.

    We gaan zelf verhuizen naar een appartement van familie van mijn vrouw, die ook gaan verhuizen, dat is eigenlijk de reden dat we vertrekken. Internet is er nu al, de buren zijn ook in orde, en er is een goede verbinding met het centrum via het openbaar vervoer. In de buurt zijn aardig wat winkels dus je kunt voor al je behoeften eigenlijk in de buurt terecht.

    Dus als je geintresseerd bent, of je andere vragen hebt over wonen in oekraine in het algemeen laat het dan even weten :)

    Michael

  • Lia

    Goedendag,

    Graag wil ik van u vernemen welke plaats/stad dit appartement zich bevind.

    Wij zijn op zoek naar woonruimte in Kiev voor een echtpaar met een baby.

    vriendelijke groeten,

    Lia

  • Slawa

    Ik heb eigen onroerend goed in Kiev en oblast'. Maar het gaat over lowbudgetwoningen die worden voor lange termijn gehuurd. Op dit moment in Kiev zelf 3 huizen moeten opgeknapt worden en tot eind van het jaar ze zullen alweer te huur staan.

    1. ulitsa Frunze 89 (Kiev, Podoljskiy regio, Koerenjovka wijk): begane grond in het flatgebouw (Oekraïens: 1e etage), kantoorruimte die vroeger een 1-kamerappartement was, minder dan een minuut lopen tot bus- en tramhalte, ong. een halfuur met openbare vervoer tot centrum. Kale huurprijs in 2012 is € 310/maand. Geen meubels (nog).

    2. ulitsa Milyutenko 46 (Kiev, Djesnjanskiy regio, Lesnoy wijk): 8 etage in het flatgebouw, kleine 2-kamerappartement. Kale huurprijs in 2012 is € 270/maand. Oude meubels.

    3. Obolonskiy prospekt 39a (Kiev, Obolonskiy regio, Obolonj wijk): 3 etage in het flatgebouw, normaal 2-kamerappartement, 1 minuut loopafstand tot metrostation “Geroyiv Dnipra”, 15 minuut met openbare vervoer tot centrum. Kale huurprijs in 2012 is € 420/maand. Oude meubels.

    Op Uw wens kunt U zelf de woning naar Uw smaak opknappen (met mijn of Uw aannemer). De kosten worden helemaal of gedeeltelijk via huurprijskorting vergoed. Heel dure kosten kunnen tot huurverhoging leiden.

    Boven dit is een 2-kamerappartement buiten Kiev te huur. Oekraïense 2e etage boven voedselwinkel in privé-sector van Vyshgorod, 10 minuten met auto tot metrostation “Geroyiv Dnipra”. Nieuwbouwwoning. Kale huurprijs in 2012 is € 400/maand. Oude meubels.

    Voor alle woningen geldt een borg voor 1-2 maanden en een huurovereenkomst van (minimaal) 12 maanden.

    Let op! Alle woningen zijn van low budget en, dus, met aangepaste kwaliteit.