Klopt, op iedere site zitten altijd wel wat scammers, maar daar prik je zo doorheen wat mensen kennis.
Als je leuk kunt praten, gewoon vragen naar MSN/messenger adres, kun je haar ook nog zien via de webcam.
Als ze hier niet aan meewerken….dan weet je genoeg, ga dan ook niet meer tijd erin steken.
Je kunt de dames ook even testen…zal 1 tip geven …..maar niet verder vertellen he
Maak gewoon 1 profiel aan met wat mooie foto's van iemand op internet of 1 vriend van je
Ga dan onder jou echte naam, en ook met je andere profiel met dezelfde dame chatten…zij denkt dat het 2 verschillende mannen zijn waarmee ze chat…..maar jij weet wel beter he
Mij stonden de dames al op Kiev airport of Lvov airport op te wachten.
Heb leuke tijden met de dames gehad, het waren geen fotomodellen hoor, gewoon de dame next door.
Maar met Oekraiense dames hier in NL heb ik ook al het 1 en ander meegemaakt, ik weet wel als de dame stukken jonger is als/dan de echtgenoot…Oekraiense dames het buiten de deur zoeken, want SEX zijn alle UA vrouwen zot op
Natuurlijk zal niet iedere dame dat doen, Nederlandse dames gaan ook vreemd, net als mannen dat doen
Marcus..