vriendin van Oekraine naar Belgie ??

  • Fred2

    Beste,

    Als je hier ooit nog eens komt reageer eens op mij.

    Ik wou het nog eens uit de vergetelheid rakelen.

    Uw vriendin, die Ninel, is bij mij geweest.

    En ik wil er met u eens over praten.

    Het was per toeval dat ik gezien had dat je via deze weg om info vroeg, bewijst veel over de kwaliteiten van dat buro waar wij geweest zijn, nul dus.

    Mvg

    Fred2

  • Fred2

    hi,

    Nog altijd niemand die die frederik kent?

    Spijtig

    Grtz, fred2

  • Peter

    Ik heb mijn vrouw naar belgie gebracht uit Odessa.

    Wat betreft de documenten… Zij heeft nodig voor visum met oog op huwelijk of samenwonen: geboorte akte, akte van scheiding indien ze ooit getrouwd was, bewijs van nationaliteit,goed gedrag en zeden,medisch attest(enkel geldig wann ze onderzocht werd in het American hospital te Kiev), paspoort.

    Dit alles (behalve paspoort) moet gelegaliseerd(appostille) worden en daarna vertaald worden naar het engels, nederlands of frans door een beedigde vertaler en documenten mogen niet ouder zijn dan 3 maand.

    Jij moet zorgen voor de tenlastenneming en voor zoveel mogelijk bewijs dat jullie elkaar minimum 6 maand kennen (foto's, vliegtickets, hand geschreven brieven, enz…)

    Best dat alles in haar bezit is zodat ze alles ineens kan afgeven op de ambassade.

    Let wel…verzenden via post is niet zonder rissico…durft al eens te verdwijnen onderweg.

    Ik heb toen mijn vrouw alle nodige documenten klaar had een vlucht naar Kiev genomen en zijn we samen haar en mijn documenten in de ambassade gaan bezorgen…dat geeft ook al goede indruk dat het echt wel menens is tussen jullie.

    Veel geluk nog samen…

    PS: Wij zijn nu 3jaar getrouwd en alles loopt prima, hebben ondertussen huis en 3 appartementen gekocht in Odessa en verhuizen op 10 Jan 2011 naar Oekraine

  • Fre33

    Dag Peter,

    bedankt voor je uitleg over de documenten om je vriendin in Belgie te brengen. Het is een hele rompslomp hier en zit met vragen. Mag ik u via email contacteren aub?

    Groetjes,

    Fre

  • Fred2

    Dag Fre,

    Dwaze vraag maar ben jij diegene die met uw broer rond augustus 2008 naar kiev gegaan bent?

    Ik zoek deze persoon om eens ervaring uit te wisselen over de bewuste madam in kwestie, als je hem bent, dat mens is hier namelijk geweest maar ik wist van u niet vanaf.

    Laat mij eens weten of jij deze persoon bent.Je hebt van haar portret laten maken, ik heb er de scan van gekregen.Maar nooit heeft ze mij uw gegevens willen geven.

    Mvg

    Fred2.

    Belgie

  • Richard

    Hallo ,ik ben Richard uit Diepenbeek

    Ik ken mijn vriendin namelijk al 10 maanden en is ook uit Odessa!

    Ben ondertussen al 2x daar geweest en in december komt ze hopelijk(2weken naar Belgie),

    want we zijn nu bezig met de visumaanvraag!

    Nu wou ik je even vragen, is dat echt waar de je jouw vriendin na 6 maanden(met bewijzen) al naar Belgie kunt halen??

    tegen mij hebben ze verteld dat je elkaar 2 jaar moest kennen??!!!

  • Gymbo

    Richard,

    Je hebt gelijk. Dit is niet correct.

    Je moet 2 jaar relatie kunnen bewijzen.

    Alle briefwisseling, mails, skype, foto's van vakanties samen met datum moet je bijhouden en binnenbrengen.

    Ideaal is dat jij enkele malen daar bent geweest en zij hier. Ook voordeel dat jij Russisch praat en zij Nederlands.

    Als je getrouwd bent zal het ongeveer kloppen. Mijn vrouw heeft 6 maanden op haar visum moeten wachten.

  • fred2

    tja haha ik ben nog altijd op zoek naar originele frederik die dit rubriekje begon.

    waar zit je?

    uw madam is bij mij geweest, na mij naar norway en ligt nu in ziekenhuis! tijd voor geld te sturen LOL

    opletten met die madammen!

    welgemeend succes toegewenst, voor mij hoeft het ginds niet meer alhoewel ik nog altijd telefoons krijg van ginds.

    ah ja ik dacht dat je elkaar 2 jaar moest kennen voor samenlevingscontract ? zal al achterhaald zijn intussen zeker?

    Fred2