vrouwen in oekraine

  • Tom

    Ik heb een aantal relatie bemiddelings agentschappen bezocht en het viel me op dat het voornamelijk poolse en oekrainse vrouwen zijn die via deze weg een partner zoeken.Oekrainse vrouwen worden steeds voorgesteld als zeer aantrekkelijk,trouw en lief,etc.Informatie via internet en relatie agentschappen is dus erg eenzijdig!!Daarom stel ik deze vraag op dit prikbord,wie kan mij wat meer vertellen over de vrouwen in oekraine??Ik verzoek een realistisch beeld te verkrijgen van hoe de vrouwen in oekraine echt zijn alvorens verder te gaan met relatie bureaus.Is het trouwens verstandig om gebruik te maken van agentschappen of kan men beter op goed geluk op eigen kracht naar oekraine?

  • kees

    Er zijn in Ukraine steden met 2 keer zoveel vrouwen als mannen. Er is een groot vrouwen overschot in ukraine en rusland. Daarom zijn ze minder kritisch en veeleisend. Jonge vrouwen willen allemaal een kind en meestal zien ze hun man dan niet meer staan. Veel ukrainka's komen naar nederland en als ze een kind van je hebben, of zelfs al als ze in verwachting zijn gaan ze terug en hebben je niet meer nodig, je alimentatie natuurlijk wel, en dat naar nederlandse maatstaven. Dat is mijn ervaring, en van meerdere mannen die ik ken.

  • Ron

    Dat geldt dan vooral voor de Russische en Poolse vrouwen.kees schreef:

    >

    > Er zijn in Ukraine steden met 2 keer zoveel vrouwen als

    > mannen. Er is een groot vrouwen overschot in ukraine en

    > rusland. Daarom zijn ze minder kritisch en veeleisend. Jonge

    > vrouwen willen allemaal een kind en meestal zien ze hun man

    > dan niet meer staan. Veel ukrainka's komen naar nederland en

    > als ze een kind van je hebben, of zelfs al als ze in

    > verwachting zijn gaan ze terug en hebben je niet meer nodig,

    > je alimentatie natuurlijk wel, en dat naar nederlandse

    > maatstaven. Dat is mijn ervaring, en van meerdere mannen die

    > ik ken.

  • wvdhoeven

    Tom schreef:

    >

    > Ik heb een aantal relatie bemiddelings agentschappen bezocht

    > en het viel me op dat het voornamelijk poolse en oekrainse

    > vrouwen zijn die via deze weg een partner zoeken.Oekrainse

    > vrouwen worden steeds voorgesteld als zeer

    > aantrekkelijk,trouw en lief,etc.Informatie via internet en

    > relatie agentschappen is dus erg eenzijdig!!Daarom stel ik

    > deze vraag op dit prikbord,wie kan mij wat meer vertellen

    > over de vrouwen in oekraine??Ik verzoek een realistisch beeld

    > te verkrijgen van hoe de vrouwen in oekraine echt zijn

    > alvorens verder te gaan met relatie bureaus.Is het trouwens

    > verstandig om gebruik te maken van agentschappen of kan men

    > beter op goed geluk op eigen kracht naar oekraine?

    hoi tom het beste wat je kan doen gewoon er heen gaan ben er zelf ook geweest in mei in odessa lekker weer en hele mooie vrouwen .hoe ze zijn dat moet je zelf ook uit zoeken er is natuurijk best wel een culture verschil hoor met ze daar moet je best wel aan wennen. maar het zijn echte dametjes ze lopen graag op hakjes heel mooi. ik probeer gauw weer terug te gaan weer eens even kijken je weet maar nooit moest wel even wennen daar. het gros zijn geen lache bekjes.

  • bart

    de toonzetting van deze postings alleen al…..

    stelletje stakkers !

  • willem

    hoezo stelletje stakkers meschien ben jij wel de grootste stakker!! ik ben er geweest kan er over mee praaten en jij ? ik ga ieder geval weer terug naar het land van de mooiste vrouwen waaren ze hier maar zo mooi !!!

  • anton

    hallo allemaal

    Ik vind het vervelend als er gescholden gaat worden en zeker als het mensen zijn die op zoek zijn naar een relatie. Zelf ben ik al meer dan 5 jaar getrouwd met een Oekrainse vrouw en na al deze jaren kan ik nog steeds zeggen: met veel genoegen. Vrouwen uit Oekraine zijn niet zoals boven beschreven uit op een kind en alimentatie. Ze zoeken een betrouwbare partner omdat veel mannen in Oekraine alcoholist of maffioos zijn! We hebben 2 jaar bgeleden een huis gekocht daar en zijn van plan om daar de zomers door te brengen als ik met pensioen ga.

    Oekraiense vrouwen zijn voor zover het mijn eigen ervaringen betreft zeer serieus en betrouwbaar. Ze zoeken ook meestal een iets oudere man omdat die in hun ogen meer stabiel zou zijn….en het gezin niet in de steek zal laten voor drank o.i.d. Het is eigenlijk zoiets als: the best of the west, meets the best of the east!

  • kola

    Hallo allemaal

    Ik vind ook het vervelend als er gescholden gaat worden en zeker als het mensen zijn die op zoek zijn naar een relatie.

    Oekraiense vrouwen zijn zeer serieus en betrouwbaar.

    Gemeente hebben helemaal geen enkele belangstelling om aan die hoge opgeleide vrouw een angepaste trajekt te te geven. Ze beter helpen aan een asielzoekers of vluchteling, maar niet aan een hoog opgeleide Oekrainse vrouw. Voor vluchtelingen betalen ze duizenden euro's van gemeente's potjes. Ze begeleiden vluchtelingen en asielzoekers bij ROC en hoge scholen beter.

    Zonder Nederlandse paspoort die vrouw is niet toelaatbaar in de Universiteit of HBO studie, Terwijl vluchtelingen en asiel zijn wel overal toelaatbaar.

    In algemeen is er weinig belangsteling in die hoge opgeleide vrouwen uit gezinsvormen. Ze worden overal niet serieus megenomen.

    3.Mensen zijn niet altijd aardig tegen die vrouwen . Sommige Nederlanders denken dat ze zijn God in Nederland.

    4. Iemand heeft iets over alimenten gezegd. Dat is gemeen om te zeggen ! Omdat met die alimenten zou je nooit in de Oekraine rijk worden. 1000 euro's in de Oekraine per maand -geen geld! En om met een rijke man te trouwen om goede toekomst aan eigen kind te geven hoeft toch niet naar Nederland te vertrekken en zoveel moiete te doen! Nederlandse mannen zijn niet einige wie serieuse relatie in de Oekraine zoeken.

    Bovendien denkt Nederland over eigen populatie. Als iemand met een buitenlandse vrouw zou trouwen zijn er minder % kans om een gehandicapt kind te krijgen.

    Alimenten- dat is geld voor een kind van een Nederlandse vader.

  • marcel2

    kola Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo allemaal

    >

    > Ik vind ook het vervelend als er gescholden gaat

    > worden en zeker als het mensen zijn die op zoek

    > zijn naar een relatie.

    > Oekraiense vrouwen zijn zeer serieus en

    > betrouwbaar.

    >

    >

    > Gemeente hebben helemaal geen enkele

    > belangstelling om aan die hoge opgeleide vrouw een

    > angepaste trajekt te te geven. Ze beter helpen aan

    > een asielzoekers of vluchteling, maar niet aan een

    > hoog opgeleide Oekrainse vrouw. Voor

    > vluchtelingen betalen ze duizenden euro's van

    > gemeente's potjes. Ze begeleiden vluchtelingen en

    > asielzoekers bij ROC en hoge scholen beter.

    > Zonder Nederlandse paspoort die vrouw is niet

    > toelaatbaar in de Universiteit of HBO studie,

    > Terwijl vluchtelingen en asiel zijn wel overal

    > toelaatbaar.

    > In algemeen is er weinig belangsteling in die hoge

    > opgeleide vrouwen uit gezinsvormen. Ze worden

    > overal niet serieus megenomen.

    >

    > 3.Mensen zijn niet altijd aardig tegen die vrouwen

    > . Sommige Nederlanders denken dat ze zijn God in

    > Nederland.

    >

    > 4. Iemand heeft iets over alimenten gezegd. Dat is

    > gemeen om te zeggen ! Omdat met die alimenten zou

    > je nooit in de Oekraine rijk worden. 1000 euro's

    > in de Oekraine per maand -geen geld! En om met een

    > rijke man te trouwen om goede toekomst aan eigen

    > kind te geven hoeft toch niet naar Nederland te

    > vertrekken en zoveel moiete te doen! Nederlandse

    > mannen zijn niet einige wie serieuse relatie in de

    > Oekraine zoeken.

    >

    > Bovendien denkt Nederland over eigen populatie.

    > Als iemand met een buitenlandse vrouw zou trouwen

    > zijn er minder % kans om een gehandicapt kind te

    > krijgen.

    >

    > Alimenten- dat is geld voor een kind van een

    > Nederlandse vader.

    1000 euro alimentatie? en dat is in de oekraine geen geld zeg je? hallo, misschien in Kiev is dat niet al te veel. Maar in de rest van de Oekraine wel. Zeker nu met de economische rampspoed. Ze houden hun hart vast daar als ik de berichten hier lees over de crisis. Weet iemand hoe het er nu overigens voorstaat daar. Wie geeft een update?

  • Martin van Deursen

    Goede middag,

    De laatste tijd krijgook ik veel mail uit de Ukraine en Rusland. Natuurlijk zullen er veel vrouwen zijn die het economisch beter zouden willen hebben. Dat is van alle tijden en alle landen. Wat zou je zelf doen in die omstandigheden.

    Er zijn heel veel verfrissende reacties die me erg nieuwsgierig maken om eens te bezoeken.

    Weet iemand iets over reismogelijkheden en visa,kosten hoe vaak er een verbinding is etc. ?

    Ik hoor het graag

    Martin